Friday 11 November 2011

Německo popřelo zvěsti, že chystá s Francií rozdělení EU, a z toho můžeme usoudit,
že se chystá rozdělení EU a v čele toho všeho jsou Francouzi a Němci. (neviditelný pes)

Petr Holub: Obchody s ďáblem ani s hernami se nevyplácejí
někdo mi konečně trochu ozřejmil proč hazard dosud nepodléhal zdanění...

- když jsem kdysi před deseti lety pracoval v německu, měl jsem tam dobrou práci
a vysoký plat. byl jsem tehdy ještě svobodný a bezdětný a platil jsem tam z toho důvodu ještě o kus vyšší daně než většina mých kolegů, myslím že to bylo dokonce oněco víc než 50% z hrubého výdělku. a víte co ? já byl rád a byl jsem spokojený.
co je vlastně špatně natom když má někdo vysoký příjmy, že platí hodně i na daních ?
(tedy v zemi, kde státní správa funguje, že...)

Odejít by mohli také ministři Pospíšil a Vondra, letí kuloáry
připadají mi srandovní tyhle spekulace, poněvač pokud se nepletu tak tímto by premiér Nečas zůstal ve svý vládě za ODS jediný z těch, které do ní ODS po volbách nominovala. hi, hi..

No comments:

Post a Comment