Tuesday 6 December 2011

- chtěl bych vyslovit pochvalu zpravodajství tv nova za to, že jako highlight televizních novin vysílali příspěvek, který srozumitelně varoval veřejnost před braním tzv. spotřebitelských úvěrů na vánoční dárky. je to nanejvýš aktuální téma a nanejvýš potřeba to lidem říct. a nevšim jsem si, že by to kdokoli jinej dělal.
dodatek: jo, vzpomněl jsem si, dobrou osvětu ještě dělá pořad suma sumárum na čétéčku.

- co mi radost nedělá, že jsem včera byl nucen se v diskusi hádat s redakcí respektu pod jejich čerstvým editorialem...
článek Petra Třešňáka byl nadepsán Hustý klid a připadal mi opět jednou pěkně štvavej a navíc obsahoval nesmírně idiotskou větu že "Chladit horké emoce a mírnit paniku patří k základní roli médií, kterou Respekt vždy ctil."
na tohle jsem milému třešňákovi napsal že se asi posral v kině a oni mi ten comment smazali s tím, že byl urážlivý... nu což, pod článkem oproti tomu aspoň zůstal jiný comment, v němž byli novináři z respektu označeni za ještě "daleko větší otroky a užitečné idioty" kteří píšou "jako za hluboké totality."
a v tomhle případě to bohužel bylo trefený



Stávkovat bude každá třetí škola a každý pátý učitel, tvrdí odbory
Moskva zažila jednu z největších demonstrací proti Putinovi
Lucie Kavanová - Příliš drazí na práci
TOP 09: čím dál tím Besser

No comments:

Post a Comment