Monday 19 December 2011

- ve zprávách čt24 říkali, že se začly podpisovat kondolenční listiny a že jako první je podepsali V.Klaus a Dominik Duka. Přitom běžel záběr, jak podepsal Klaus (okázale potom vracel pero) a po něm ještě kdosi a po něm předsedkyně dolní sněmovny Němcová a teprve po ní Duka.
říkal jsem si: proboha proč v těch zprávách takhle zbytečně lžou ?

- jsem zvědav, na kterém místě republiky, a kde ve světě, se objeví první socha V.Havla (a zasebe jsem rád, že češi zas po sto letech mají komu postavit sochu).

Jan Macháček - Proč je důležité míti Havla

bohumil doležal 16.12. - od deseti k pěti
o 'výsledcích sčítání'

Martin Fendrych - Češi nejsou Češi, ale pohani

Kdyby se v dotaznících nalézala kolonka Máte pocit, že jste pako?, zřejmě bychom se stali národem pak. Obyvatelé této země mírného pásma jsou ironici.

- nazdobil jsem perníkový betlém a naši mi přivezli stromek

No comments:

Post a Comment