Tuesday 31 January 2012

- počítadlo ukazuje, že Klausovi zbývá do konce prezidentování 400 dní
já mu je přeju, za podmínky, že nebude dělat zbytečnou ostudu. očekává se že další prezident bude zvolen přímou volbou (a podle dnešních prognóz možná vyhraje J.Fischer). no, horší než mít tam kašpárka z roku 1990 (v roce 2012!) to už nebude

- včera na summitu EU se česko prezentovalo jako rádoby dvojče británie,
resp. jsem zahlídl ve zprávách nečase jak říká že dohoda o rozpočtové zodpovědnosti česku nic nepřinese, tak že se k ní nepřipojíme. no jasně, to je férové.
spíš jsem měl pocit, že by si nečas přál vypadat jako cameron

- musel jsem si odplivnout, když jsem včera zahlíd kalouska v hydeparku a slyšel jeho blebty kolem času 20:20. opravdu mě dokáže popudit, když mi dotyčný soudruh ministr pěkně pobolševicku vysvětluje co si máme myslet (že jsme bohatý stát a lidi se tady mají dobře *).
miroslave, přestaň se opíjet vlastní důležitostí a jdi jednou sestavit vyrovnaný rozpočet ! až to uděláš, můžeš to pak obhajovat a všemožně vysvětlovat.

- pražský sněm ODS včera potvrdil ve funkci předsedy primátora B.Svobodu
před ním tam byla trapná postava Borise Šťastného, reziduum staré opo-koalice s ČSSD. s tím souvisí jedna velká naděje, že ODS už snad nebude tolik krást


*) jeden komentář k tomu, jak se tady mají lidi dobře
Karel Hvížďala: Šluknovsko – mikroukázka selhání naší politiky

No comments:

Post a Comment