Wednesday 1 February 2012

January at the movies

- kuky se vrací - zajímalo mě, jestli se mu podaří mě zabavit. výsledek: skoro vůbec
- (dívka s perlou) - romance o malíři Vermeerovi. film na bázi výměny pohledů. trochu trapné, u Scarlett Johansson to ještě fungovalo, ale pokaždé když přišel do záběru obličej Colina Firtha, přeneslo mě to v hlavě do filmu single man.
- (96 hodin) stařičký herec neelson v akční roli ala Bourne
- pohrdání - další italská(francouská!) klasika z r.63 s mladou bardotkou a chlápkem v klobouku (link)
- závod ke dnu, 2011, rež. vít janeček. brutální dokument. kam se hrabe klusákova blbost o nošovicích. tady se věci nazývají svými jmény, ekonomické peklo
- muži kteří nenávidí ženy, 2011. sledoval jsem po 2 večery, první mě bavil, druhý nudil. hrozně podobné na švédskou verzi z 2009 (povídání kamila fily)

- dokumenty o přestavbách interiérů s Kevin McCloudem grand design indoors. někdy kolem r.2000 a výborný ! hrozně se mi líbí jak angličani omítají sádrokarton: žádný tmelení a broušení, prostě štuk
- seriál sons of anarchy, 4. řada. poslední díl mi zkazil dojem z celý serie. tlustý palec dolů, tohle chlapci nezvládli

filmy v závorce jsem neviděl celé

No comments:

Post a Comment