Wednesday 21 March 2012

- včera jsem to zase slyšel z rádia, ten plechový Drábkův hlas, který na jakýkoli
dotazy reaguje "všechny dávky byly vyplaceny včas a v zákonných termínech, jak jsem o tom informoval už dříve a jak tomu je i dnes". úplně se mi přitom vždycky vybaví ten jeho hrobařský výraz a tiky. zopakuju to po dvěstědvacátý: ten člověk je maniak

- zpravodajský crowd čétéčka je zas štěstím bezsebe: někdo zas střílel po lidech ve francii. prej žeby to mohlo pomoct sarkozymu v prezidentský kampani. čuráci

dodatek 22.3: média sice už znala totožnost vraha z toulouse, ale neměla žádné jeho fotografie. teprv dnes sehnala jeho podobiznu - tohle jim doteď chybělo, ten vizuál, teprv teď budou moct pěkně natlačit do lidí co se do nich vejde

- včera běžela historie.cz kde mluvili o janu patočkovi. pořad jsem nesledoval
ale zachytil jsem zajímavou hlášku jana sokola, že si prej stejně myslí, že na vznik charty 77 měl největší vliv dopis, který sepsali krátce předtím kvůli propuštění plastiků z vězení. prej takový dopis sepsali a všechny pak překvapilo, že nato plastiky pustili z vězení.
no tak sepsali chartu...

Jan Macháček - 25 viníků krize, Hollande a ECB
kde by byly hosp.noviny bez macháčka...

pravdoláskařka Petra Hůlová: Člověk si nesmí nechat ucpávat hubu

No comments:

Post a Comment