Thursday 19 April 2012

ala mediář: marketing, PR a podobné zoufalosti

- odněkud na mě teď jukla reklama s žehličkou za 2500,- něco že "odteď bude
pro vás žehlení zábavou". vzpomněl jsem si nato, jak jsem v německu před už skoro 10 lety viděl žehličku Siemens za 10,- EUR. taky jsem si ji tehdy koupil, dodnes ji mám a používám ji rád, poněvač mě fascinuje, jak taková levná věc dokáže tak normálně a dobře fungovat

- před rokem psali v novinách, že v horizontu půl roku změní spořitelna logo
z toho svýho tradičního "eska" na "včelu". - prášili, protože žádná změna se nestala...

- zoufalci z O2 dosáhli nových výšin zoufalectví: povolali do akce tzv. "O2 guru".
je to něco jako ta animovaná sponka co onehdá otravovala na dokumentech MS Office a co každej furt řešil jak se to vypíná.. zkrátka feature zaměřená na help. koho tím asi chtějí oslovit ? všechny nešiky a neschopné uživatele ? typická akce ze šuplíku "jak odradit zákazníky" - nové i staré

- dnes bylo představeno nový starý logo čétéčka a já měl pocit, že to nemůže být pravda, že sem se propad v čase někam kde nechci bejt.. oni jsou sice zaštítění grafickým studiem Najbrt, ale ti si tímto udělali ostudu ani netuší jakou.
tohle je přímej odkaz na dobu totality. prej tradiční obrazovka... hovno - takhle dnes televize nevypadá u nikoho v domácnosti, s vyjímkou domovů důchodců.
zkrátka hrůza a mráz, těžko to mohlo dopadnout hůř

ČT po šesti letech mění logo, do vysílání ho uvede v září
masakr Dvořákem

Potvrzeno: Audi koupilo italského výrobce motorek Ducati
jó, časy se měéníí...

- jo, a: borec nakonec - nová verze fiatu panda začíná na ceníkových 200 tisících korun. - svět se zbláznil. resp. někdo u fiatu v praze musel padnout na hlavu

No comments:

Post a Comment