Thursday 7 June 2012

- slyšel jsem už několik vystoupení šéfa cermatu pana zeleného v tv a vždycky
to bylo při příležitosti, kdy bylo potřeba žehlit nějaké průsery cermatu. a vždycky to dělal trochu zvláštním způsobem, takovým osobitě svým... ovšem dneska míra mojí trpělivosti vůči panu zelenému skončila:
odstřelte prosím toho chlapa (nemyslím kulkou, myslím z tý funkce)

dodatek 8.6.: danke ! (Ministr školství Fiala odvolal šéfa maturit Zeleného)

nesouvisející: proveďte prosím tosamý i s redaktorkami čt24 J.Szászovou a T.Stárkovou

- ptali se mě známí co žijí v zámoří, kolik je u nás vlastně ta DPH dneska.
dal jsem nějakou rychlou odpověď, ale hned jsem zjistil, že si nejsem jistý a že se asi pletu. teď jsem nahlížel pro informace a je to aktuálně 20% a 14% snížená sazba (potraviny, léky a některé(?) služby).

Cermat nechal dodatečně propadnout více studentů
Brněnské divadlo uvedlo inscenaci o pohřbu Václava Klause
Falešné esemesky od Ztohoven označil premiér za selhání operátorů
Průměrná mzda stoupla o 845 Kč, Češi si ale koupí méně zboží než loni

Varvařovský pohrozil rezignací, bude-li ho parlament ignorovat
ha, ha, ha - srandista...

No comments:

Post a Comment