Monday 3 September 2012

tahle sekvence otázek je převzata z magazínu hosp. novin, kde prezentovali několik 'mladých a nadějných'.. ačkoli se z takové kategorie vymykám, dovolil jsem si je zkusmo odpovědět...

- kde vidím sebe sama za 10 let ?
padesátník ve formě s čerstvě dospělými dětmi. ještě pořád mám svoje auto se dvěma výfuky co jezdí na benzín.

- na jakém místě bych chtěl žít ?
Amperstrasse 10, Regensburg, německo

- co mi na naší společnosti nejvíce vadí ?

chudoba. chybějící sociální služby, vojenský výsluhy a mstivý učitelky. čétéčko a rádia co pumpujou do společnosti ustrašenost a normalizační vzory.

- jak dlouho bych vydržel bez internetu ?
libovolně dlouho. vystačí mi papír a tužka

- co pro mě znamená luxus ?
žít v úplný rodině. mít motorku

- kdo je mým životním vzorem ?
karel gott. steve mcQueen. fredy mercury

- jsem pro obnovení trestu smrti ?
už jsem vám říkal že ne.

- koho bych chtěl za prezidenta ?
václava havla, navždy

- v čem jsem jiný než moji rodiče ?

naučil jsem se cizí jazyky a používám je

- kdyby mi někdo dal deset milionů korun, co bych s nimi udělal ?
vyměnil na eura

- věřím v...
.. v další generace

- v jakém uměleckém díle bych chtěl žít ?

dříve to bylo pod střechami paříže henryho millera

No comments:

Post a Comment