Wednesday 18 December 2013

Jan Macháček: Vznikající koalice má důvod spěchat
Čím dříve skončí nedemokratická, nezodpovědná a obtížně kontrolovatelná Zemanova a Rusnokova samovláda, tím lépe

 

„S podrobnostmi o tom, co se na olomouckém státním zastupitelství děje, jsem Nečase seznámil. Varoval jsem ho před touto institucí na pohřbu Milana Paumera. Jednalo se především o bezpečnostní prověrky státních zástupců Ivo Ištvana a Lenky Šromové. Nečas tyto informace tehdy zřejmě podcenil a dnes už je pozdě. Co se týče ÚOOZ, tak ve své knize jsem popsal praktiky lidí z tohoto útvaru. Mám za sebou víc jak deset domovních prohlídek a mohu říct, že to jsou skutečně gauneři. Jsou to lidé bez skrupulí. Když provádějí prohlídky, tak zcizují dokumenty. O tom jsem Nečase i lidi kolem něj také informoval. Dnes, když už Nečas došel na tyto zkušenosti, tak už je mimo hru,“ objasnil Hučín. (článek)

No comments:

Post a Comment