Monday 3 November 2014

- pokud chci vést záznamy a odrazy aktuálního dění, nemůžu vynechatposlední eskalaci
protivenství, způsobené vůči vlastní společnosti prezidentem zemákem, jednak v číně, na Hradě atd. tedy, já to nebudu nějak sumarizovat akorát k tomu řeknu, že mi to bytostně vadilo někdy před rokem u mrdky Rusnoka, zemákem najmenovaného loutkového premiera, když ho při mentálním buranství nachytaly mikrofony v parlamentu. tehdy řada lidí zas reagovala, že no a co a že na tom není nic závadného. tak mi došlo, že to je problém můj a ne ostatních. no a teď je to podobné...
akorát když jsem si to chtěl poslechnout v reálu, záznam toho pořadu, tak jsem stejně nebyl schopen ty jeho obvyklý plky poslouchat, na tom ty sprostý slova nic nemění, na celých těch jeho povýšených žvástech z jeho vykýblený hlavy.
poslední dodatek: zeman je jakej je, mi akorát vadí těch 2,7 milionu lidí co ho tu do funkce volilo. takže ne jeden cyp, ale moře vadnejch lidí.
vadná (a izolovaná) společnost. pro mě smutné :(

Martin Šimečka: Zrada češtiny

Zbořil dále poznamenal, že se Zeman dostal do války s médii, ve které obě strany ztrácí míru pro diskusi. Médiím dává Zbořil za vinu, že posouvají významy Zemanových výroků (článek)

No comments:

Post a Comment