Monday 23 October 2017

- Několik vlastních slov k výsledkům voleb ? ok, proč ne.
nevěřil jsem průzkumům hlavně v tom, že předpokládaly velký počet stran, které se měly dostat do sněmovny. zároveň se vědělo, že vyhraje Bureš.
s těmito informacemi jsem si dovolil tipovat jen 2 vedlejší výsledky a to že volební účast bude nižší naž 60% a poněkud škodolibě, že součet hlasů ODS + TOP09 bude jen 12%.
taky se těsně před volbama soudilo, že Burešovy preference padají k 25%...

ve výsledku účast byla 60% a zmińované strany získaly asi 17% (ačkoli TOP 09 je ve sněmovně s odřenýma ušima a tedy má prognóza byla velmi blízko).
ANO získalo tučných 30%.. a do sněmovny jde neuvěřitelných 9 stran.

co praštilo přes oči nejvíc po volbách, je ta brutální hegemonie výsledků v republice, krajích, ba okresech.. - Bureš vyhrál úplně všude !!

ohledně mě: poprvé po letech jsem nechtěl jít volit. žádná z kandidujících stran si nezasloužila můj mandát...
teprv krátce před termínem jsem se rozhodl jít hlasovat pro Zelené.
ti samozřejmě jako pokaždé ve volbách propadli.
necítím lítost z promarněnýho hlasu, mnohem víc mám aktuálně depresi z toho jak volili mí blízcí, když jsem se na to neopatrně zeptal.. (

No comments:

Post a Comment