Monday 29 April 2019

- 3 zprávy na mě vyskočily dnes ráno přes twitter:
1) sněmovna přehlasovala senátní veto na zdanění církevních náhrad. je to komoušský bod politického programu a mají to na svědomí opět socani. pro mě jsou socani noví komouši od r.2016 co stvořili prohlášení čtyř. takže ať všichni socani shnijí v pekle, tolik asi k tomu.
ps: o soudruzích z ANO se ani nevyjadřuju.

2) docela mě znepokojil tenhle twit a dokonce jsem se odhodlal to přeposlat na ty soudruhy z CTHH_MV aby to prověřili. a jsem celkem zvědav co z nich vypadne :(


3) tenhle článek :(
To jsi to dopracoval, táto. Na vrátnici, za třináct tisíc hrubého.
Ale neboj: až mně bud padesát, budu na tom podobně. A na vrátnicích budou roboti

.


aktualizace 29.4.2019: tak dotyčný twit ad 2) po třech dench z twitteru zmizel. takže jsem si udělal printscreen a bude vystavený tady. otázky samozřejmě zůstávají :(

No comments:

Post a Comment