Friday 20 September 2019

- včera Ovar zahlásil, v pořadu tv Barrandov, že kdyby snad ještě dávali nějaký odvolání ve věci stažení obvinění Babiše za dotaci pro Čapí hnízdo, že by na to dal abolici. podle mě typický Ovarovy tlachy a proč by ne, ale efekt "načurání do mraveniště" byl málokdy tak silný jako v tomhle případě. no, vlastně se mi k tomu nic komentovat nechce.

přes web četéčka protekla včera nenápadná zpráva, kterou jsem v jiných mediích nezaznamenal, že banky opravdu chystají investiční fond pro stát, jak před časem vymyslel Babiš a všichni se mu posmívali že to je nereálné. osobně jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet. je to skoro "Putinovský" projekt.

jinak media spíš utíkají k tématům jako "chladné počasí", "vražedkyně Janáková", silniční nehody a pod.
apropos, vybavuje se mi poznámka: když jsme byli před 14 dny na slovesnku a poslouchali v autě jejich rozhlas, tak tam hlásili zprávy normálně, vůbec ne jako u nás.. trochu jsem jim to záviděl, co mám říct jinýho..

no a když to shrnu, tak jeden aby vážně začal mít obavy, že tak jak teď vymírá generace těch starých kovaných komoušů, co tady dělali peklo 40 roků, tak jejich roli přebírají moji skoro-vrstevníci "vyprofilovaní" za devadesátek, a jako ta předchozí stará garda tady betonovala posttotalitu, tak tihle další budou nedejbože vracet do praxe ty svoje devadesátky.. no to bych se asi zblil (

No comments:

Post a Comment