Thursday 19 January 2023

Update 25.1.2023: Věci vzaly zajímavý vývoj, resp. spin. Model Timex TW2V44000UK jsem si obejdnal a koupil a když přišel, bylo to jedním slovem zklamání. už dlouho jsem neviděl takovou neúctu k provedení, jako na těch pravda levných hodinkách. vypadaly spíš jako hračka pro děti nebo nepovedený vtip a jediné, co za něco stálo byl pevný textilní řemínek. milé hodinky jsem dneska poslílal vrátit. meh.

OK, nové téma: vím, že to asi v tom formátu blogového postu tak nevyzní, ale Timex poslední dobou dělá perfektní hodinky, často přímo re-edice svých dřívějších modelů z let, kdy se hodinky dělaly jednodušeji a sočasně s nadšením pro každého, kdo je mohl potřebovat.
Dnes bych chtěl referovat o svém čerstvém nálezu, kterým je model TW2V44000UK.
Jde o to, že v některých Timex modelech jsem začal poznávat inspiraci jinými kusy, z mnohem vyšší cenové úrovně. Takže konkrétně, zmíněný model TW2V44000UK je podle mě dostupnou verzí perfektních Omega Railmaster, které nvm jak dlouho existují, ale jsou perfektním a součaným kusem z Omega portfolia.
Ok, nebudu tvrdit, že oboje ty hodinky vypadají "úplně stejně", ale srovnejte si sami...

Za mě je to úžasná věc, mít Timex za 2 tis. Kč které mají kus stylu Railmasterů za 107.700,-

No comments:

Post a Comment